21.01.2016 - Šolanje otrok iz Slovenije v Zvezdnem mestu pri Moskvi
  Šolanje otrok iz Slovenije v Zvezdnem mestu pri Moskvi

Ljubljana, Slovenija
21.01
.2016

Piše Vojko Kogej (brezplačna objava)
Objavljeno: 21.01.2016 ob 16:30

Center za priprave kozmonavtov CPK Jurija A. Gagarina oziroma avtonomna neprofitna organizacija ANO Doroga dobra in družba Prosto kosmos so po izredno uspešnem decembrskem obisku 24-ih šolarjev iz Slovenije, tudi v tem letu pripravljeni od 16. do 21. februarja sprejeti skupino šolarjev iz Slovenije, na kozmonavtsko šolanje na temo "Ljudje Prihodnosti. Združitev".

Bivanje v Zvezdnem mestu, izviru vesoljskih poletov s človeško posadko, in Moskvi, vse prevoze v Rusiji in izlete krijeta Doroga dobra in Prosto kosmos. Šolanje v CPK in prehrano (295 €) in letalsko karto krijejo starši.

V okviru izobraževanja v Zvezdnem mestu se bodo udeleženci srečali s kozmonavtom, ki bo po pripovedi o življenju v vesolju, odgovarjal na vprašanja o delu v vesolju. Ogledali si bodo prave simulatorje in morda tudi vaje kozmonavtov v njih, natančne kopije vesoljskih postaj Mir in Mednarodne vesoljske postaje, kabinet prvega vesoljca Jurija Gagarina, sodelovali bodo v interaktivnem vesoljskem kvizu, itd.

Izobraževanje, ki bo obsegalo zgodovino vesoljskih raziskav, spoznavanje pionirjev kozmonavtike, pripravo kozmonavtov, vesoljske ladje, orbitalne postaje, skafandre, vesoljsko medicino, vesoljsko biologijo in ruščino, bodo izvajali strokovnjaki CPK, ki sicer poučujejo vesoljce! V Moskvi si bodo mladi ogledali Kremelj in muzeje, Rdeči trg in stari Arbat. Skupino bo vodil poznavalec in popularizator kozmonavtike, publicist in novinar Vojko Kogej.

Poleg ruščine bo organizirano tudi tolmačenje v angleščini in slovenščini. Zaželeno je, da so šolarji stari od 14 do 18 let. Število udeležencev je omejeno. Prijave pošljite čim prej oz. najkasneje do 28. januarja na e-naslov: info@slorus.si, kjer je organizator dosegljiv tudi za dodatna vprašanja.

Učna maketa ruskega dela vesoljske postaje v Zvezdnem mestecu +