10.12.2002 - Spletno mesto vesolje.net zabeležilo 5 let obstoja

Piše Simon Zajc, vesolje.net
Objavljeno
: 10.12.2002 ob 12:00

[Rev:0]

Na današnji dan pred petimi leti, to je 10. decembra 1997, je na internetu zaživelo spletno mesto z imenom Centralno Vesolje. Prve mesece vsebina še ni bila natančno dorečena, jasno je bilo le, da bodo strani namenjene popularizacija astronavtike (kozmonavtike) in astronomije. Postopoma so se torej začeli kopičiti podatki in opisi samodejnih vesoljskih sond, plovil s posadko, astronomske efemeride in dogodki... Stran je večje število obiskovalcev pridobila z rednim poročanjem o dogajanju v vesolju. Spremljanje odprav ameriških raketoplanov in delo posadk na ruski vesoljski postaji Mir je postalo samoumevno.

Danes spletno mesto vesolje.net sestavlja nad 1.000 besedilnih dokumentov oz. skupno več kot 5.200 datotek. Števec bo v kratkem zabeležil skupno dvesto tisoči ogled (na teden povprečno 1.000). Vesolje.net je deležno tudi medijske pozornosti - zabeleženih je preko 20 pojavljanj v tiskanih in elektronskih medijih (seznam). Dobro leto dni je, od kar je navdušencem na voljo tudi forum, kjer v pogovorih sodeluje več kot 100 uporabnikov. Narodna in univerzitetna knjižnica (slovenski ISSN center) je vesolje.net prepoznala kot publikacijo in mu podelila mednarodno standardno serijsko številko.

Ob tej priložnosti se za podporo zahvaljujem staršem ter vsem ostalim, ki so mi pomagali pri ustvarjanju in urejanju množice strani, predvsem g. Vojku Kogeju, ki s strokovnimi nasveti vedno priskoči na pomoč. Hvala tudi Akademski in raziskovalni mreži Slovenije (ARNES), ki osrednjo slovensko vesoljsko stran od prvega dne gosti na svojem strežniku.

Logotip spletnega mesta skozi čas